I. BENDROJI DALIS
II. ŠUNŲ PRIĖMIMAS IR ATSIĖMIMAS
III. KLIENTO PAREIŠKIMAI IR ĮSIPAREIGOJIMAI
14. Klientas yra išimtinai atsakingas už savo gyvūno elgesį ir veiksmus bei dėl jų kylančių pasekmių Viešbutyje laikinojo apgyvendinimo laikotarpiu.
15. Klientas įsipareigoja prieš paliekant savo augintinį laikinai apgyvendinti Viešbutyje pateikti teisingą ir išsamią informaciją apie gyvūną, jo ligas, dabartinę sveikatos būklę, agresijos atvejus, alergijas bei kitą informaciją, kuri yra svarbi prižiūrint gyvūną.
16. Klientas įsipareigoja prieš paliekant gyvūną pirmą kartą laikino apgyvendinimo Viešbutyje, iš anksto atvežti savo augintinį, kad būtų galima įvertinti šuns gebėjimą prisitaikyti prie naujos aplinkos.
17. Klientas įsipareigoja pateikti informaciją apie gyvūno skiepus ir jų galiojimą bei pateikti gyvūno skiepijimą bei ženklinimą patvirtinančius dokumentus.
18. Klientas įsipareigoja atsiimti gyvūną iki sutarto termino.
19. Klientas įsipareigoja apmokėti visas išlaidas, susijusias su laikino apgyvendinimo Viešbutyje priežiūra.
20. Klientas patvirtina, kad yra susipažinęs su gyvūno laikymo laikino apgyvendinimo Viešbutyje sąlygomis ir supranta gyvūno laikinos priežiūros metu galinčias kilti natūralias rizikas ir pavojus.
21. Klientas atskiru rašytiniu susitarimu patvirtina, kad neprieštarauja, jog Viešbutis, laikino apgyvendinimo metu gali daryti gyvūno nuotraukas ir video medžiagą bei jas talpinti atostogų namų „Šlapios nosytės“ socialinėse paskyrose bei internetiniame puslapyje.
IV. ATOSTOGŲ NAMŲ „ŠLAPIOS NOSYTĖS“ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
22. Viešbutis įsipareigoja tinkamai globoti jam patikėtą gyvūną ir juo rūpintis laikydamasis Lietuvos Respublikoje galiojančių gyvūnų globą, laikymą, naudojimą, pervežimą, elgesį su gyvūnais reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų.
23. Viešbutis įsipareigoja laikytis švaros, tinkamai dezinfekuoti patalpas, mažiausiai 2 kartus per parą vesti šunis pasivaikščioti, maitinti augintinį pagal šeimininkų nurodytą normą, mažiausiai kartą per parą sutvarkyti šuns erdvę.
24. Viešbutis turi nedelsiant informuoti Klientą dėl įvykio, apie gyvūno sveikatos sutrikimus, susižeidimą, nustatytą poreikį gydyti gyvūną ar jo gaišimą. Klientas nusprendžia dėl reikalingų veiksmų minėtu atveju. Nepavykus susisiekti su Klientu, Viešbutis savo nuožiūra gydo sužeidimus, sveikatos sutrikimus su Viešbučio nurodyta veterinarijos klinika.
25. Viešbutis įsipareigoja teikti informaciją Klientui apie jo gyvūno priežiūrą.
26. Viešbutis įsipareigoja prižiūrėti gyvūnus griežtai pagal Kliento pateiktus nurodymus, jei tai neprieštarauja gyvūno gerovei.
27. Viešbutis įsipareigoja filmuoti bei fotografuoti augintinius, kad Klientas matytų kaip jo augintinis jaučiasi bei tokią filmuotą ir fotografuotą medžiagą apie augintinį teikti tik Klientui.
V. APMOKĖJIMAS
28. Už laikino apgyvendinimo Viešbutyje paslaugas Klientas apmoka pagal galiojančius paslaugų įkainius.
29. Visi galiojantys paslaugų įkainiai yra nurodomi Viešbučio internetinėje svetainėje.
30. Į Viešbučio kaina yra įskaičiuotas 25 Eur rezervacijos mokestis, kurį Klientas sumoka užsakydamas paslaugą. Rezervacijos mokestis išminusuojamas galutinio atsiskaitymo metu. Atsisakius rezervacijos mokestis nėra grąžinamas.
VI. AUGINTINIO INVENTORIUS
31. Augintinis turi būti atiduotas būtinai su antkakliu ir pavadžiu. Pavadis ir antkaklis turi būti nepažeisti. Nesant pavadžio, bus naudojamas Viešbučio pavadis.
32. Pristatyti gyvūną kartu su jam skirtu maistu. Jeigu yra reikalinga, informuoti Viešbutį apie šuniui skirtų vitaminų davimą prieš/po maisto bei pristatyti juos registracijos Viešbutyje dieną.
33. Įdėti šuns mėgstamų žaislų, kitokių daiktų, jei augintiniui to reikia.
34. Įdėti šukas, jei šuo turi būti periodiškai šukuojamas bei informuoti apie tai Viešbutį.
35. Įdėti šampūną, šuns rankšluostį, jei šuo turi būti periodiškai prausiamas bei informuoti apie tai Viešbutį.
VII. KITA INFORMACIJA
36. Viešbučio personalas turi teisę atsisakyti priimti augintinį, jeigu anksčiau turėjo neigiamą patirtį su juo ir tai užfiksuota raštu.
37. Jeigu augintinis laikino apgyvendinimo Viešbutyje metu sugadina savo daiktus, žala nekompensuojama.
38. Viešbutis bendradarbiauja su „_____________________“ veterinarijos klinika, jeigu kas nors nutiktų. Jei Klientui ši klinika netinka, privaloma nurodyti savo veterinarijos kontaktus _________________________________.
39. Viešbutis pasilieka teisę nepriimti tam tikrų šunų veislių, pvz. šiai dienai akita veislės šunų.
40. Trumpiausias apgyvendinimo laikas Viešbutyje yra viena para.
41. Paliekant gyvūną ilgesniam nei 10 parų laikotarpiui laikino apgyvendinimo Viešbutyje taikoma 10 % nuolaida. Jeigu yra užsakoma laikino apgyvendinimo paslauga tuo pačiu metu ir antram Kliento augintiniui, tokiu atveju yra taikoma 20 % nuolaida antram gyvūnui.
42. Atsiimant gyvūną yra galimybė užsakyti papildomų paslaugų (išmaudyti, nukirpti, sušukuoti) už papildomą kainą.
43. 10% nuolaida laikino apgyvendinimo paslaugai taikoma Vydmantų gyvenvietės nuolatiniams gyventojams, pateikus Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytą pažymą apie esamą deklaruotą gyvenamąją vietą. Pažyma turi būti ne senesnė nei 6 mėnesių.